.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رییس کل دادگستری استان اعلام کرد :
بازداشت ۱۲۰ نفر از گردشگران هنجارشکن در جنگل‌های نکا + جزئیات
رییس کل دادگستری مازندران گفت : ۱۲۰ نفر از اعضای یک تور گردشگری غیرمجاز که مرتکب اعمال مجرمانه شدند در جنگل‌های شهرستان نکا دستگیر شدند.


۱۲۰ نفر از  اعضای یک تور گردشگری غیرمجاز در مازندران بازداشت شدند
به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران ، حجت الاسلام محمد صادق اکبری گفت: مردم استان مازندران شهید پرور و ولایی و پایبند به ارزش های اسلامی هستند و توقع مردم استان حفظ شعائر و ارزش های اسلامی و مبارزه با هرگونه هنجارشکنی وقانون گریزی است و بر این اساس دادگستری استان در خصوص شناسایی و برخورد با ریشه‌های ترویج ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی در جامعه کمک و یاور دستگاه های مرتبط است.


وی با اظهار این که ساماندهی تورهای گردشگری در دستور کار معاونت پیشگیری از وقوع جرم استان  قرار دارد ، افزود : اعضای این تور در جنگل « پی رجه » نکا با نصب بنرهای شیطان پرستی و اعمال مجرمانه‌ای از قبیل شرب خمر، روابط نامشروع، رقص مختلط، کشف حجاب، دیگر موارد خلاف شرع و قانون داشتند و توسط پلیس امنیت اخلاقی دستگیر شدند و نیز در این خصوص پرونده قضائی تشکیل شد.


رییس کل دادگستری مازندران گفت : با افرادی که بدون توجه به ارزش های اخلاقی ،فرهنگ بومی منطقه ای و اصول گردشگری به دنبال ابتذال در قالب اجرای این تورها باشند توسط دادستان های سراسر استان  برخورد جدی و قانونی خواهد شد.


رییس دستگاه قضایی مازندران افزود: توقع مردم استان حفظ شعائر، ارزش‌های اسلامی و مبارزه با هرگونه هنجارشکنی وقانون گریزی بوده و بر همین اساس دادگستری مازندران در باره شناسایی و برخورد با ریشه‌های ترویج ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی در جامعه کمک و یاور دستگاه‌های مرتبط است.

 

 

   
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 خرداد 1401
جنگلهای لفوربسیاراسفبارترهحتمایه سربرین کیسهای خوبی میتونین پیداکنین

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.03 seconds.